Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2017 21:34 - Лично от Великия Алхимик
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1829 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 21.11.2017 21:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Гледах концерта на Лепа Брена и тя погледна към публиката и като ме видя ми махна с ръка. Тъщата ми пък, като видя, стана от дивана и загаси телевизора. Това беше първият цветен телевизор в града, дядо ми го е купил, няма да издам марката му, защото има душмани негодници. само това и чакат ще ми го отнемат и няма да мога да гледам " Шоуто на Слави" довечера. " Тая защо ти махна с ръка", обърна се мъм мен тъщата, но жена ми ме защити , защото знаеше за слабостта ми към българското.



Гласувай:
1



1. getmans1 - Идиота си е идиот! А, кво прай жина ...
21.11.2017 23:25
Идиота си е идиот!
А, кво прай жина ти, докът ти са прайш на съвест???
цитирай
2. leonleonovpom2 - А, ти наистина си изтърван от луд...
21.11.2017 23:58
А, ти наистина си изтърван от лудницата! Мислех ,че само те водят на отчет!
съчувствам ти, драги!
Списъчето, моля!
Това ,че нямаш за какво да пишеш е ясно!
Ама, аз не искам списък за това ,което не си написал
А на това което си публикувал
Например за срещата ти с Путин, С Чърчил, Кенеди или пък Хитлер!
Как всички те слушали със зяпнала уста Зер, такъв като тебе не били виждали Рядък елемент! С пореден номер 666 от Менделеевата таблица Аз, като алхимик му определих номера На мен може да вярваш,виждам ,че и сън не те Хваща, за да се учиш от мен!
Сега да не луднеш съвсем, ако нямаш нищо под ръка, кажи ,че просто нямаш и толкова
Иначе, каквото и да предприемещ, краят е един-връзване!
Я ВИЖ ТИ, КОМЕНТАРЪТ ТРИ ПЪТИ ПО-ГОЛЯМ ОТ ВЕЛИКИЯ ТИ ПОСТИНГ?
цитирай
3. leonleonovpom2 - А, бе, човече!
22.11.2017 00:18
Аз съвсем съм ти взел акъла!
Ти имаш само една тема и това съм АЗ!
Ама аз не съм толкова велик, за колкото ме вземаш!
Ти оправи досега всички световни величия, вкара ги в правия път, сега излиза, че при мен удряш на камък
Не се излагай!
Подхвани по сериозна тема!
За седемте звезди на Септимий Север Защо едната е отделена? Да не е тръгнала към тебе? Да, звезда със звезда се събират

СПИСЪКЪТ с Публикациите
А, имащ много редки, не л....а ,постинги!
С пет реда заглавие и половин ред текст!
Откъде взимаш интифата?
цитирай
4. rustam - Голям гадняр си, Ванка, голям!
22.11.2017 09:09
leonleonovpom2 написа:
Аз съвсем съм ти взел акъла!
Ти имаш само една тема и това съм АЗ!
Ама аз не съм толкова велик, за колкото ме вземаш!
Ти оправи досега всички световни величия, вкара ги в правия път, сега излиза, че при мен удряш на камък
Не се излагай!
Подхвани по сериозна тема!
За седемте звезди на Септимий Север Защо едната е отделена? Да не е тръгнала към тебе? Да, звезда със звезда се събират

СПИСЪКЪТ с Публикациите
А, имащ много редки, не л....а ,постинги!
С пет реда заглавие и половин ред текст!
Откъде взимаш интифата?

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3850487
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031